domingo, 12 de fevereiro de 2012

Epah mais uma que me deixou chocada. apesar de levar uma vida de drogas e tal é mais uma estrela que se perde. Eu gostava da música dela, fez parte da minha vida!


'Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone who fulfilled my needs
A lonely place to be, so I learned to depend on me

I decided long ago never to walk in anyone's shadow
If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed.
No matter what they take from me they can't take away mydignity

Because the greatest Love of all is happening to me
I found the greatest love of all inside of me'

Sem comentários:

Enviar um comentário

Lets talk about maternity

 Aquelas coisas que só pensamos que acontece aos outros. Ups, Estou Grávida!! E agora?!? Pois é 2021 acaba com uma promessa que 2022 será um...